Interview met Balthazar op Euradionantes

De omstandigheden waren niet perfect: mijn interview voorbereid in het Frans na navraag bij de communicatiepersoon om daarna te horen dat het best in het Engels kon. Een spontane vertaling van mijn vragen naar het Engels dus en dat bleek moeilijker dan gedacht, die switch van Frans (de taal waarin ik al twee maanden in denk) naar Engels. En dat met mijn landgenoten, nota bene. Gevolg? Mijn zenuwen en enkele foutjes die in het interview zijn geslopen. Maar alles voor de radio en het Engelse interview kon zo toch uitgezonden worden voor de luisteraars van Euradionantes.

Aanvankelijk wat teleurgesteld dus omdat ik met al dat Frans heel even de Engelse taal was vergeten en dat had zijn invloed op het interview. Maar achteraf beluisterend, ook moeten glimlachen met leuke en interessante passages. En toch maar even mooi een gesprek gehad met mijn favoriete Belgische band. Nog beter? Hun optreden daarna in Stereolux waarvan je de recensie ook op deze blog kan lezen.

Anyway, hier kan je de link terugvinden van het interview met Balthazar: http://www.euradionantes.eu/blog/2015/04/20/17-04_balthazar

Veel leesplezier et merci beaucoup de suivre mes aventures à Nantes.

balthazar

Geef een reactie

